- Szczegóły
- Patrycja Simińska
- Kategoria: Margonin - Wróbelek Elemelek
- Odsłony: 117
W piątek 7 marca dzieci z grupy Wróbelka Elemelka podczas zajęć edukacyjnych bawiły się elementami Edukacji przez Ruch D.Dziamskiej. Podczas działania tą metodą uruchamiane jest wiele zmysłów (integracja sensoryczna) a ruch aktywizują prace mózgu i zapewnia jego prawidłowe dotlenienie. Przedszkolaki poznają świat dzięki jednoczesnym uruchamianiu zmysłów tj. wzrok, słuch, dotyk, usprawniających poszczególne funkcje organizmu.
- Szczegóły
- Anna Kaczmarek
- Kategoria: Margonin - Wróbelek Elemelek
- Odsłony: 155
W środę 11 grudnia podczas zajęć dydaktycznych dzieci z grupy Wróbelka Elemelka poznawały zasady savoir - vivre. Dzieci miały okazję usłyszeć o tradycjach bożonarodzeniowych oraz okazję przećwiczyć nakrywanie do stołu. Rozmawialiśmy także o podstawowych zasadach savoir - vivre, które pozwalają zachowywać się w kulturalny sposób podczas spożywania posiłków i nie tylko.
- Szczegóły
- Patrycja Simińska
- Kategoria: Margonin - Wróbelek Elemelek
- Odsłony: 156
Przedszkolaki z naszej grupy zgodnie z przedświąteczną tradycją piekły świąteczne pierniczki. Dzięki Restauracji Komfort w Margoninie, która pomogła nam w przygotowaniu wypieków praca szła sprawnie i bez trudu.
- Szczegóły
- Patrycja Simińska
- Kategoria: Margonin - Wróbelek Elemelek
- Odsłony: 148
Święta Bożego Narodzenia kojarzą się z tradycją ubierania świątecznego drzewka. W grupie Wróbelka Elemelka również nie mogło zabraknąć tego rytuału.
- Szczegóły
- Anna Kaczmarek
- Kategoria: Margonin - Wróbelek Elemelek
- Odsłony: 150
W czwartek 28 listopada gościliśmy w naszej grupie rodziców, którzy przybyli, aby zobaczyć swoje dzieci podczas codziennych zajęć w przedszkolu. Celem zajęć dydaktycznych było rozwijanie zainteresowania światem przyrody, zwrócenie uwagi na jego piękno, rozwijanie umiejętności poprawnego budowania wypowiedzi, oraz wszechstronnej stymulacji poprzez połączenie wrażeń ruchowych i słuchowych. Dzieci koncentrowały uwagę na czytanym tekście, odpowiadały na pytania dotyczące tematu zajęć, rozwijały myślenie przyczynowo- skutkowe układając w kolejności zdarzeń historyjkę obrazkową.
Strona 3 z 5