- Szczegóły
- Kategoria: Radwanki - Pszczółka Maja
- Odsłony: 172
W ramach współpracy ze Szkołą Podstawową im. Powstańców Wielkopolskich w Radwankach dzieci z przedszkola mogą korzystać z sali gimnastycznej w celu prowadzenia tam zajęć gimnastycznych. Dzieciom bardzo podobają się zajęcia i z niecierpliwością czekają na ten dzień, w którym możemy udać się do szkoły, na salę gimnastyczną.
- Szczegóły
- Kategoria: Radwanki - Pszczółka Maja
- Odsłony: 188
W ramach współpracy z rodzicami realizując plan poznawania różnych zawodów wykonywanych przez rodziców dzieci z grupy Pszczółki Mai i Bolka i Lolka miały okazję poznać zawód bankowca. Na czym polega praca w banku przybliżył dzieciom pan Przemysław Struta pracownik Banku Spółdzielczego w Chodzieży z siedzibą w Margoninie i jednocześnie tata Gabrysia i Kornelki.
- Szczegóły
- Kategoria: Radwanki - Pszczółka Maja
- Odsłony: 174
Dzieci z niecierpliwością czekają na nadejście wiosny i postanowiły ją trochę przyśpieszyć. Starszacy postanowili założyć w swojej sali wiosenny ogródek więc zamienili się w małych ogrodników. Samodzielnie wysiały nasiona rzeżuchy i zboża oraz posadziły fasolę, groch i cebulę. Dzieci wiedzą, że do rozwoju roślin potrzebna jest woda i słońce, dlatego doniczki zostały ustawione na parapecie. Teraz z niecierpliwością czekają na pierwsze kiełkujące rośliny.
- Szczegóły
- Kategoria: Radwanki - Pszczółka Maja
- Odsłony: 169
Podczas zajęć z panią pielęgniarką dzieci z grupy Pszczółki Mai poznały zmysły oraz narządy zmysłów, które są odpowiedzialne za ich odczuwanie. Dzieci poznały zmysł wzroku, słuchu, dotyku, smaku i węchu. Dzięki zabawom badawczym dzieci dowiedziały się jak ważne dla poznawania świata są zmysły.
- Szczegóły
- Kategoria: Radwanki - Pszczółka Maja
- Odsłony: 205
Wszystkie dzieci zafascynowane są światem dinozaurów, dlatego ostatni tydzień był dla przedszkolaków z grupy Pszczółki Mai wspaniałą przygodą. Dzieci słuchały opowieści, oglądały programy edukacyjne, książki przyrodnicze oraz prezentacje multimedialną - dzięki temu poznały fakty z życia wielkich gadów jak również poznały pracę paleontologa. Dzieci uczestniczyły w różnorodnych zabawach i działaniach. Podczas zabaw ruchowych wcielały się w postacie dinozaurów.
Strona 2 z 4