- Szczegóły
- Kategoria: Miś Uszatek - Margonin
- Odsłony: 655
Podczas organizowanych zajęć matematycznych w grupie „Misia Uszatka” dzieci systematycznie doskonalą umiejętność prawidłowego liczenia, dodawania i odejmowania.
W tym tygodniu do naszych zabaw wykorzystywaliśmy sylwety zimowych bałwanków. Segregowaliśmy bałwanki różniące się kolorami kapeluszy i ilością guzików. Ćwiczyliśmy też posługiwanie się liczebnikami porządkowymi: pierwszy, drugi itd. Dzięki wesołym zabawom dzieci coraz lepiej radzą sobie z rozwiązywaniem matematycznych zadań i lubią matematykę.
- Szczegóły
- Kategoria: Miś Uszatek - Margonin
- Odsłony: 537
W piątek 29.01.2021 r. w grupie „Misia Uszatka” już od rana było bardzo kolorowo i wesoło. W tym dniu odbył się Bal Karnawałowy, a w programie między innymi szalone pląsy przy muzyce, konkursy i zabawy muzyczne, pokaz strzelających konfetti i zimnych ogni, słodki poczęstunek. Wszystkie dzieci bawiły się naprawdę wspaniale w przepięknych strojach. Dziękujemy serdecznie rodzicom za pomoc w przygotowanie dekoracji naszej sali. To był wspaniały, radosny i bardzo taneczny dzień.
- Szczegóły
- Kategoria: Miś Uszatek - Margonin
- Odsłony: 481
Już drugi rok w grupie „Misia Uszatka” wykorzystujemy w pracy dydaktycznej el. systemu „Edukacja przez ruch” D. Dziamskiej. Praca tym systemem umożliwia dzieciom integrowanie różnych partii mięśni, odreagowanie napięcia psychofizycznego, rozwijanie sprawności manualnych. Dzieci mają również możliwość poznania różnych technik plastycznych. Podczas zajęcia są w ruchu, są aktywne i chętnie podejmują proponowane im działania. Tworząc pracę o wesołych bałwankach wykorzystywaliśmy różne formy aktywności: słuchanie wiersza pt. „Dziewięć bałwanków” A. Łady-Grodzickiej; zabawy ruchowe pt. „Śniegowe chmurki” i „Taniec bałwanków”; kreślenie kropek na dywanie palcem i stopą w rytm muzyki; kreślenie kropek pastelami na kartkach; składanie bałwanków z kół i dorysowywanie elementów według własnego pomysłu. Powstałe karty doskonale pomogły nam w ćwiczeniach matematycznych. Klasyfikowaliśmy bałwanki np. według kolorów kapeluszy, przeliczaliśmy i porównywaliśmy liczebność elementów utworzonych zbiorów.
Strona 24 z 25